Zadarska županija druga o Hrvatskoj prema ostvarenoj dobiti

U sklopu Dana hrvatskih financijskih institucija u Zadru je održana konferencija “Jadranska Hrvatska – gospodarski trendovi i nove mogućnosti financiranja”. Konferencija u hotelu Kolovare okupila je vodeće ljude financijskih institucija, Hrvatske gospodarske komore, predstavnike banaka, turističkog sektora te lokalne i regionalne samouprave.

Prema još nepotpunim rezultatima za prošlu godinu, Zadarska županija je na drugom mjestu u Hrvatskoj prema ostvarenoj dobiti, odmah iza Dubrovačke, istaknuo je Dario Jurin, predsjednik HGK – Županijske komore Zadar.

„Ti su rezultati nastavak pozitivnih trendova, a prema podacima koje sada imamo pred nama je najuspješnija godina zadarskog gospodarstva. Bilježimo porast ukupnog prihoda, povoljne trendove u ekonomskoj razmjeni, a zaposlenost u trgovačkim društvima je veća za deset posto“, dodao je Jurin.

Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije naglasio je kako HGK radi na umrežavaju gospodarstvenika i poduzetnika te dodao kako ga vesele pozitivni gospodarski, ali i demografski trendovi u Zadarskoj županiji. Turizam, prema nekim pokazateljima, zauzima udio od 19 posto u nacionalnom BDP-u, što se po njegovim riječima mora mijenjati, snaženjem ostalih sektora.   

„Svakako moramo jačati druge grane gospodarstva, tako da turizam potakne razvoj drugih djelatnosti. Imamo velik broj djelatnosti koji nisu izravno vezane za turizam, ali imaju prostor za plasman proizvoda poput raznih obrta i obiteljskih gospodarstava“, rekao je Zaher. 

Župan Božidar Longin istaknuo je izuzetne potencijale cijele Zadarske županije, a osim prirodnih ljepota i bogate kulturno-povijesne baštine, veliku ulogu u toj činjenici ima i kvalitetna prometna infrastruktura. U njezin razvoj je puno uloženo, a u Zadarskoj županiji svoju kulminaciju doživljava izgradnjom nove luke u Gaženici, koja uskoro postaje polazna luka za kruzere.

„Bilježimo kontinuirani porast broja turističkih noćenja, ali i kvalitete ukupnog turističkog proizvoda, koji se postupno izgrađuje i nadopunjuje turizmom u zaleđu i udaljenim krajevima županije. Da bismo dobili još kvalitetnije goste, moramo dodatno osnažiti svoju ponudu – otvoriti vrata svjetski poznatim hotelskim lancima, podići kvalitetu smještaja i općenito raditi na brendiranju. Na županijama, gradovima i općinama je da u okviru svojih mogućnosti pruže svoj doprinos poticanju investicija i dolasku svježeg kapitala“, pojasnio je Longin.

 (zadarska-zupanija.hr)

Moglo bi vas zanimati

Koprivničko-križevačka županija i Općina Virje kreću u projekt rekonstrukcije vanjskog sportskog igrališta Osnovne...

Splitsko-dalmatinska županija pridruženi partner Klisu u EU projektu Green LaMiS

Krapinsko-zagorska županija: Dva nova dijagnostička uređaja u Domu zdravlja

Splitsko-dalmatinska županija: Nove četiri željezničke linije između Splita i Kaštel Starog