Danas je nužno biti „digitalan“. Poruka je to s predavanja održanih u sklopu Tjedna digitalnog poslovanja kojeg organizira Društvo informatičara Virovitice i Razvojna agencija Vidra. Virovitička publika tako je u Gradskoj knjižnici i čitaonici Virovitica mogla čuti pet uspješnih digitalnih poslovnih priča.
Antonio Jurkin iz tvrtke “1dva” govorio je o webshopu Kupimajicu.net, Sanja Mijac predstavila je svoj nagrađivani blog Domaćica, Ivica Horvat iz tvrtke Plava tvornica govorio je o tehničkim rješenjima u poslovanju te kako pokrenuti i voditi uspješnu internet stranicu.
Tomislav Vampovac prisutnima je predstavio Google AdWords i njihov neiskorišteni potencijal, dok je Sanja Sudar, voditeljica Hotela Kurija Janković, govorila o modernom načinu hotelskog poslovanja te kojim se digitalnim alatima koriste u privlačenju klijenata.
Cilj Tjedna digitalnog poslovanja je ukazati na važnost modernog načina poslovanja koje olakšava i ubrzava poslovne procese, optimizira troškove i omogućava pristup novim tržištima. Upravo to će biti jedna od zadaća Društva informatičara Virovitice, koja korijene vuče iz 2003. godine no nakon vrlo uspješne „gamerske“ prošlosti otvaraju novo poglavlje s ciljem promocije računalne znanosti kroz edukacije i organizacije događanja. Tjedan digitalnog poslovanja nastavit će se u srijedu 13. prosinca u 17,00 sati u Knjižnici i čitaonici Pitomača, te u četvrtak, 14. prosinca u 17,00 sati u Art dvorani Pučkog otvorenog učilišta Slatina.
(Vpz.hr)