Planirajte na vrijeme – strateški i mudro

Svrha planiranja komunikacije vaše ustanove je da možete puno jasnije naglasiti svoje poruke, izabrati najbolji medij i način da ih objavite te imati kontrolu nad onime što komunicirate. …


Kome govori samouprava: Koga targetirati i kako iskomunicirati poruku?

Iako će neki tvrditi da općine, gradovi i županije u svojem javnom komuniciranju ciljaju uvijek opću publiku, to jednostavno nije tako. Možda je u prijašnjim vremenima to i bilo moguće, ali …


Županije za subvencije obrtnicima i poduzetnicima u 2017. godini izdvojile 111 milijuna kuna

Prema podacima Ministarstva financija o izvršenjima proračuna u 2017. godini, županije su, zbrojeno, subvencionirale svoje obrtnike i poduzetnike s ukupno gotovo 111 milijuna kuna. Najvi& …


ProPR Globe Awards: Hrvatskoj zajednici županija nagrada za transparentnost u komunikaciji

RO PR Globe Awards, vodeće međunarodno priznanje iz područja komunikacija, ove je godine za transparentnost rada u komuniciranju dodijeljeno Hrvatskoj zajednici županija za projekt „Otvoreni …


Pauk u Strasbourgu: Transparentnost i otvaranje proračuna jedini su način za povećanje povjerenja građana u naš rad

U Strasbourgu se do četvrtka održava 36. plenarna sjednica Kongresa lokalnih i regionalnih vlasti Vijeća Europe. Tematski je naglasak sjedice na važnosti očuvanja demokratskog dijaloga i ulozi koju u …


Najviše brakova lani sklopljeno u Zagrebačkoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji

U Hrvatskoj su u 2018. godini sklopljena 20.223 braka, prema podacima iz matica vjenčanih koje je ovih dana objavilo Ministarstvo uprave. U prošloj su godini tako sklopljena 562 braka manje u …


U ponedjeljak konferencija 'Što je Europska unija?'

Istraživanja diljem svijeta pokazuju slabu uključenost mladih u izborne procese, što je potvrđeno i kod nas. Upravo s ciljem poticanja građana, pogotovo mladih, da izađu na iduće izbore i …


Proglašeni pobjednici natječaja 'EU2ME'

Natječaj u organizaciji Hrvatske zajednice županija „EU2ME“, u sklopu kojeg su sudionici na kreativan način izražavali što za njih znači Europska unija i kako je oni doživljavaju, …


Otvoren kreativni natječaj „EU2ME“ za mlade

Hrvatska zajednica županija raspisala je kreativni natječaj „EU2ME“ s ciljem poticanja mladih na promišljanje o političkoj odgovornosti i pripadnosti Europskoj uniji. Na natječaj …


Hrvati najviše kupuju VW - u Zagrebu hit 'Fićo', Dalmatinci vole terence a Primorci i Istrijani Citroen C3

Do kraja listopada u Hrvatskoj je prodano 54 tisuće novih automobila, dok ih je lani prodano 50.768. Hit marka u Hrvatskoj i dalje je Volkswagen, a slijede Renault, Opel i Škoda. Zanimljivo je …